SERVICE
GEEN ZORGEN, PUUR GENIETEN VAN JE KOFFIE!
SERVICECONTRACTEN
GEEN | ALL IN | |
---|---|---|
Gratis telefonische ondersteuning | Ja | Ja |
Preventieve onderhoudsbeurt | Ja | |
Inclusief arbeidsloon | Ja | |
Inclusief voorrijkosten | Ja | |
Inclusief onderdelen | Ja | |
- uitgesloten van een servicecontract zijn: Gebruikersfouten en Molest
- exclusief weekenddienst
VOORDELEN VAN EEN SERVICECONTRACT
- 12 maanden geen zorgen
- Verhelpen van storingen aan uw koffiemachine
- Het vervangen van onderdelen bij reparatie
- één a twee keer per jaar preventief onderhoud afhankelijk van de koffieverbruik
- één keer per jaar vervanging waterfilter
- Direct persoonlijk contact en snelle responstijd
- Geen onverwachte kosten
De bovenstaande service en dienstverlening kunt u verwachten bij een servicecontract. Voor een servicecontract betaalt u een vast bedrag per jaar, de prijs is afhankelijk van het soort en aantal koffiemachines dat u in contract wilt stellen. Een servicecontract is niet verplicht. U kunt een reparatie of onderhoud ook uit laten voeren zonder dat u hiervoor een contract hoeft af te sluiten. In dat geval betaalt u per bezoek voorrijkosten en eventuele onderdelen.
Bij een dringende technische vraag of technisch probleem, kunt u gebruik maken van onze telefonische helpdesk. De telefonische helpdesk is te bereiken op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.
Helpdesk 085 – 303 89 20
Vragen over service & onderhoud? Neem contact op
Vragen, suggesties of wilt u een vrijblijvende offerte? Bel dan direct op 085 – 303 89 20 of vul onderstaand formulier in. Onze adviseurs helpen u graag.